این کوچه مثلا مال من است

می نویسم که نوشته باشم

این کوچه مثلا مال من است

می نویسم که نوشته باشم

طرح تکریم اجتماعی

مادر می پرسه: این شلوغی ها فرانسه که اخبار نشون می ده سر چیه؟مگه اونام با درصداشون مشکل پیدا کردن؟می گم : درصد که نه /ولی با عدداشون مشکل پیدا کردن. سن بازنشستگی را می خوان از ۶۰ سال بکننش ۶۲ سال/می گه: فقط سر دو سال؟ 

می گم: آره.

موافقید که فرانسوی ها آدم های عجول و قدرنشناسی هستن/سر دو سال؟تازه تو فتنه گری هاشون طبل می زنن و می رقصن و هم دیگه رو می بوسن و دلشون خوشه اعتراض می کنن 

البته من حسود نیستم.

نظرات 4 + ارسال نظر
فرداد چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام...
اونا مدل رفتارشون رو خوب ازش دفاع میکنن...خوب حفظش میکنن....نه مثل ما که به ازبین رفتن همه رفتار های خوبمون بد جور کمک میکنیم...ما هم خیلی چیزا بلدیم و تو حافظه تاریخی مون داریم....ولش کن اونا زیادی سوسولن.
منم حسود نیستم...

رویانورد شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ http://dream-traveler.blogsky.com/

اتفاقا من بسیار حسود هستم.. یا شاید بهتره بگم غبطه خوردم وقتی ریس جمهور سارکوزی گفت اعتصاب و اعتراض حق مردمه..
پس سهم ما از آزادی کجاست؟

ن ی ک ز ا د پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ

(:

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:24 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد